Sista dagen.

Sista dagen i Umeå. Tiden går så fort och en vecka känns som någon dag.

Tiden här hemma har det varit fullt upp, så som det alltid är när jag kommer hem, jag ska hinna träffa all släkt, vänner och så familjen förstås. Flytten till Stockholm gör att det känns lättare att åka hem över någon dag och på så vis hinna träffa alla lite oftare. Sedan blir det också lättare för alla att komma och hälsa på mig, närmare och billigare. Det är bara fördelar!

Ikväll ska vi äta middag hos mormor och morfar, hon skulle laga mitt favorit älgkött i ädelostsås. Lyx! Sedan blir det bio med familjen, Alice i underlandet. Har hört att den ska vara bra så jag har höga förväntningar.

Fick ett glädjande samtal i veckan, jag ska få gå massa kurser och utbildningar nu i mars så det lär bli några resor upp till Stockholm under de närmsta veckorna. Bytet av produkter och leverantör på salongen känns bara positivt och skönt att komma in nu i början så jag får vara med på all information och utbildning om produkterna.

Nästa vecka kommer försvinna eftersom det är mycket på schemat, jobb, planering, fix och så åker vi till Davids föräldrar på torsdag kväll efter att vi hämtat hans syster med familj på Kastrup efter deras 2 månader på Mauritius.

Snart, innan man hunnit fatta det så är det april.. Tiden går så fort!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Hej hopp!

Nu vill vi gärna ha lite uppdatering här på bloggen så att man får höra vad som händer :)

puss

2010-03-25 @ 21:37:58
URL: http://jempaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0