På Arlanda!

Nu är jag på väg upp till Umeå.

Imorse flög jag upp till Stockholm för att gå på två möten som förhoppningsvis kan ge mig ett extrajobb vid sidan av min hyrstol på Studio Black.
Det var mycket trevliga människor som jag träffade under dagen och jag hoppas detta resulterar i något positivt. Får hålla mig till slutet av mars då jag ska få besked från båda ställen hur det blir!

Nu är det bestämt att jag ska hyra ett rum i Eric och Marias lägenhet (de äger salongen jag ska jobba på). Jag flyttar upp under påskhelgen och sedan finns det ingen återvändo:)

David väntar och väntar och väntar på besked från sin intervju och jag hoppas verkligen att han får jobbet. Annars blir det jobbigt, vi har inte mycket till plan: B att plocka fram ur fickan. I värsta fall får vi ha distansförhållande igen tills han hittar nåt jobb.

POSITIV ska man vara så jag hoppas på en bra lösning!

Imorgon väntar det sedvanliga klipp-maraton som alltid brukar vara när jag kommer hem. Förra gången var det 16st på samma dag, men denna gång har jag spridit ut det lite mer över dagarna. Jag ska även hinna med att åka runt i gårdarna och fika, plus umgås med familjen och utgång med vännerna.

Tror det kommer bli riktigt trevliga dagar och hoppas på inte allt för kallt väder, jag är ju van vid 0 gradigt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0