En vecka kvar!

Idag är det endast en vecka, 7 dagar kvar tills jag sätter min fot i Stockholm "på riktigt", eller med andra ord:
Det är då jag är offentlig stockholmare.

Att tiden kan gå så fort är mest skrämmande, tycker det inte var så länge sedan jag gick ut 9:an. Sist jag var hemma i Umeå räknade jag och min syster ut hur länge sedan det var och en sådan gång känner jag mig riktigt gammal.

Men med mina 22 år (snart 23) känner jag att jag gjort väldigt mycket av mitt liv, även om man vissa dagar funderar över varför man inte gjort mer.

Jag har gått ut gymnasiet med en frisörutbildning, tagit gesällbrev, jobbat som frisör, varit ute och rest i 6 mån + 3 mån, jobbat på camping, som kontaktperson, personlig assistent, med administration, gått en makeupartistutbildning, medverkat i flera modevisningar, fotograferingar OCH Startat eget...

Just nu känns det som att det "riktiga livet" börjar, det är nu jag varje dag får vakna upp med ett leende på läpparna.

För det är nu jag kommer jobba med det jag alltid drömt om!

Kommentarer
Postat av: Elin Pelin

Ha ha men ge dig, vi pratade ju om det här igår, nu får jag bara mer ångest! haha nej jag skojar bara :)

du är så duktig!

2010-03-31 @ 18:57:18
Postat av: Anonym

Spännande att det närmar sig för dig! Det kommer gå jätte bra, du är ju så duktig. Riktigt snygg sminkning på sista fotograferingen förresten. Kram

2010-03-31 @ 21:22:19
Postat av: Jempa

Vi gillar det väldigt mycket att du kommer närmare oss så att det är lättare att komma och hälsa på! :)

Puss

2010-04-05 @ 19:09:44
Postat av: Linnéa Broberg

Du är grym tjejen! Lycka till i huvudstaden!

2010-04-20 @ 14:57:41
URL: http://linneas.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0