Ny start och ny vecka.


Idag är jag ledig fram till kl 18.00, detta betyder att jag har gott om tid att göra sådant som jag inte hann och orkade göra förra maratonveckan.

Ofta när jag har saker att göra hittar jag annat att sysselsätta mig med, idag resulterade det i att jag nu suttit några timmar vid datorn och beställt lite gott och blandat till företaget i kontorsväg. Sådant är alltid kul, nu är det bara den stora frågan gällande vilken dator som ska införskaffas som står näst på tur. Ska jag köpa en snygg och dyr, eller en ful som är billigare? Och orkar jag släpa med en bärbar CD-enhet om jag köper den snygga?

Flygbiljetter och hotell inför min resa till Stockholm ska bokas under dagen, hoppas bara att jag kan få ledigt från två av mina jobb... Annars får jag sjukskriva mig, för till Stockholm ska jag!

Köpte en Volumaster från Björn Axen i helgen, ska sätta mig och kolla på deras inspirations CD lite senare och se om jag blir inspirerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0