Dags för mig att blogga!

Då var det även min tur att prova på det här med bloggande.

Det mesta som händer just nu är jobb, jobb, jobb... Kom fram till att denna vecka består av 60 timmars arbete, det känns i kroppen idag men jag är iallafall ledig fram till kl 20.00.

Det är alltid kul att jobba, men inte så motoverande när det är jobb med sådant jag egentligen inte vill göra. Jag vill känna mig kreativ och skapa på dagarna, inte städa, handla, laga mat och ta hand om en annan persons personliga hygien. Jobb är jobb, och i nuläget kan jag iallafall glädja mig med att jag går en ljus framtid till mötes.

STOCKHOLM HERE I COME!

Inom en snar framtid (förhoppningsvis i mars/april) kommer vår huvudstad blir mitt hem. Har varit och träffat underbara Maria Oldenstedt och hennes sambo som tillsammans driver frisörsalongen Studio Black och Spectacular Studios.
För mig innebär detta en hyrstol som frisör på Studio Black och assisterande till Maria med makeup och hårstyling inför jobb åt Spectacular Studios.

Min dröm håller på att slå in!


Kommentarer
Postat av: Malin S

Grattis! Hoppas du får det bra där, sthlm är en underbar stad! Kram

2010-01-22 @ 08:51:19
URL: http://malintoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0