Update

Nu var det några dagar sedan jag uppdaterade och min syster Jennifer har hunnit vara här nere och är nu uppe i Umeå igen.

Vi hade det väldigt trevligt under de dagar som hon var här. Det blev en heldag på stan, utgång, massor med thai-mat, frukt och helgens höjdare: Ystad Saltsjöbad.

Vi lyxade till det lite extra med en övernattning i Ystad och fick tillgång till deras spa under två dagar. På kvällen bjöds vi på 2-rätters middag och stupade i säng efter allt bubblande och bastande.
På måndagskvällen skjutsade jag henne till flygplatsen och sedan dess har jag varit ensam igen.

Dagarna har dock rusat fram och i tisdags tillbringade jag en heldag på Malmö Stadsbibliotek och lyssnade på alla föreläsare från olika myndigheter som pratade om företag. Mycket blev det i skallen och en stressig dag då jag sedan skulle jobba hela kvällen.

Igår sminkade jag och fixade hår på ett av mina mindre uppskattade jobb, men det var en lugn dag så det var faktiskt nästan lite ok. Dock känner jag att jag inte alls får utlopp för den kreativitet jag har, men då har jag just fått två andra bilder från en fotografering som jag och fotografen Joakim Karlsson gjorde i vårt vardagsrum (har man ingen studio så får man slänga ut möblerna)

Dessa två bilder har jag nyss laddat upp, så ta en titt!

På söndag blir det en ny fotografering och sedan kommer David hem!

Kommentarer
Postat av: Jempa

Åh vad trevligt jag har haft, ville gärna stanna längre, menmen! Hoppas att du återhämtat dig nu tills David kommer hem för då är det inte lugn och ro!

Vilka underbart vackra bilder!

Puss

2010-02-11 @ 17:10:02
Postat av: Jessica Tjäder

Alltså herregud kvinna så fina bilder! Du är enormt duktig och jag är sååååå stolt över dig :) Tänk att du besitter sådan begåvning! Lyllos dig! Vi borde ses snart, massa kramar!

2010-02-18 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0