Smörkola och Rocky Road!

Sitter nu och väntar på att smörkolan med ingefärssmak ska svala så jag kan klippa den i bitar och fint linda in den i smörpapper. Fick en beställning på detta efter att jag gjorde dessa och en sats andra julgodisar och gav bort innan jul. Tidigare i veckan gjorde jag rocky road godisarna med massa godsaker i, ljus och mörk choklad, aprikoser, tranbär, apelsin, nötter och skumgodis! Dessa recept blev succe båda två och David åt smörkola i stora partier, så idag var det dags för en favorit i repris.

Ikväll kommer Jempa, om nu vädrets makter tillåter detta. Just nu sitter hon och väntar i Umeå eftersom planet var försenat. Sedan ska hon mellanlanda i Stockholm och vädret där verkar inte vara det bästa idag. När hon kommer väntar en god smoothie på blodapelsin, mango, sharon och svartvinbärsjuice. Mmmmm, varje morgon består min frukost av en smoothie med salig blandning av frukter, havremjölk och solrosfrön. Om ni inte provat tidigare så tycker jag att ni ska tillsätta ca 1/2 dl solrosfrön och mixa, detta blir supergott!

Jobbade tidigt imorse och efter det var jag på Makeupstudion och lämnade tillbaka dockhuvudet som jag lånat av Marie. Har de senaste dagarna provat lite olika ideér på uppsättningar som jag ska ta med mig upp till Stockholm.
Väntar på bilder från en fotografering jag gjorde för 2 veckor sedan där jag fick fria händer med makeup och hår. Snart får ni se resultatet:)

Läste en bok igår om hur man kan skaffa företaget gratisreklam, en väldigt intressant bok som satte hjärnan i rullning och många ideér till mitt företag har dykt upp. Det som återstår nu är att skriva ner alla, finputsa lite och sedan försöka sätta dessa i verk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0