Fredagsmys!

Fredag. fredag! Äntligen helg.

I förmiddags var jag på banken och fixade företagskonto och annat som kan vara bra att ha till företaget. Passade också på att börja pensionsspara lite varje månad så jag kan "leva ett drägligt liv" när jag blir äldre för att citera bank-killen.

Nu sitter jag här och väntar på min dator som egentligen skulle ha kommit i onsdags, men massa strul och annat kom emellan så jag hoppas att de kommer med den i eftermiddag. När jag väl fått den måste jag vänta på min iphone och det abonnemanget så jag kan surfa på den. Tills dess får jag fortsätta snylta på Davids dator:)

Är det någon som äger word, excel och sådana skivor som man kan installera på datorn så får ni gärna säga till!

Johanna som jag jobbar med på makeup-stället ska ha Herbalife visning i eftermiddag och jag ska dit och lyssna och smaka på deras produkter. Det fanns tydligen allt från vitaminer, tvål, te till måltidsersättare. Kanske blir det något spännande inköp!

Lite stressigt blir det i eftermiddag/kväll då jag måste skynda mig hem från visningen.
Jag fick biljetter i julklapp till genrepet på Melodifestivalen, så jag och David ska dit och sjunga med i helgens bidrag (är inte superintresserad av schlager men det är alltid kul att göra nåt annorlunda).

Imorgon blir det en lugn lördag, jag har bestämt att vi ska gå och köpa bröd från ett jättemysigt franskt bageri imorgon till frukost. Sedan blir det en sväng på leksaksbutiker för att hitta en födelsedagspresent till Davids systerson. En grävskopa har han önskat sig i ettårs-present så vi får se om vi hittar någon.

Söndag är det jobb, jobb, jobb 05-00-08.00 och 10.00-18.00. Lär vara hyfsat mör på söndagskvällen. Sedan är det bara måndag och sen TISDAG! Då åker jag till Stockholm över dagen och sedan hem till Umeå.

Hoppas ni får en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0