Enjoy!

Jag är glad att jag är bosatt i Malmö just nu.

För att vara Skåne så är det tydligen en väldigt ovanlig vinter och det brukar varken vara så kallt eller så mycket snö. Men för att jämföra med hur det brukar vara hemma i norrland måste jag medge att detta är en "pice of cake". Kanske hade jag tyckt annorlunda om jag varit beroende av lokaltrafiken. Tågen och bussarna verkar ha problem i hela landet och själv bor jag så centralt att jag kan gå, cykla eller i värsta fall ta bilen dit jag ska.

Åker upp till Umeå och Vännfors den 2:a mars, landar sent på kvällen och är hemma till den 8:e mars. Då kommer jag hinna med mycket, det brukar jag alltid tänka iallafall. När det väl kommer till kritan brukar tiden gå så fort och rätt vad det är sitter jag på flyget ned till Malmö igen.

Nu ska jag bege mig ut i det vackra vädret på en långpromenad, vi har till och med sol idag!

I eftermiddag väntar en välbehövlig nack och ryggmassage och sen ska jag laga kantarell-risotto till mig och David.

Har lagt upp 4 nya bilder från en fotografering den 14/2 som jag, Mattias och Isabelle gjorde hemma hos Mattias. Lite olika klädbyten, frisyrer och makeup.

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0